رنگ آمیزی می‌تواند یک کار کثیف و خسته کننده باشد، مخصوصا وقتی صحبت از گیرکردن موهای برس روی رنگ شما می شود. با این حال، با استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای مناسب، می‌توانید میزان موهای برس را که بر روی رنگ شما ختم می‌شود به حداقل برسانید و به یک سطح صاف و یکدست برسید.

  1. از برس مناسب استفاده کنید

اولین قدم برای دور نگه داشتن موهای برس از روی رنگ، استفاده از برس مناسب است. به دنبال برس هایی با موهای مصنوعی باشید، زیرا کمتر مستعد ریزش هستند و تمیز کردن آنها راحت تر است. برس‌های موی طبیعی نیز می‌توانند به خوبی کار کنند، اما ممکن است نیاز به نگهداری بیشتری داشته باشند و ممکن است ریزش بیشتری داشته باشند.

  1. برس های خود را مرتباً تمیز کنید

تمیز کردن مرتب برس ها برای جلوگیری از گیر کردن موهای برس روی رنگ شما ضروری است. پس از هر بار استفاده از یک پاک کننده برس یا صابون و آب گرم برای تمیز کردن برس های خود استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که موهای سست از بین بروند و از افتادن آن‌ها روی رنگ‌تان جلوگیری کنید.

  1. سطح خود را آماده کنید

قبل از شروع رنگ آمیزی، مطمئن شوید که سطح شما تمیز و عاری از هرگونه زباله یا کثیفی است. این به جلوگیری از گیر کردن موهای برس روی رنگ شما کمک می کند. قبل از شروع رنگ آمیزی از یک پارچه نرم یا جاروبرقی برای پاک کردن هرگونه کثیفی یا زباله استفاده کنید.

  1. از نوار نقاش استفاده کنید

نوار نقاش می‌تواند به شما کمک کند تا با ایجاد مانعی بین قلم مو و رنگ، موهای خود را برس بکشید. نوار را در اطراف لبه های ناحیه ای که نقاشی می کنید بمالید، مطمئن شوید که آن را محکم روی سطح فشار دهید تا مهر و موم ایجاد شود. این کار از گیر کردن موهای شل روی رنگ شما جلوگیری می کند.

  1. از محافظ قلم مو استفاده کنید

محافظ برس وسیله ای است که روی برس شما قرار می گیرد و از گیر کردن موها روی رنگ شما جلوگیری می کند. این حفاظ ها را می توان از پلاستیک یا فلز ساخته و در اندازه های مختلف متناسب با اندازه های مختلف برس قرار داد. استفاده از محافظ برس می‌تواند به شما کمک کند از گیرکردن موهای برس روی رنگ خود جلوگیری کنید.

  1. نقاشی در بخش های کوچک

رنگ‌آمیزی در بخش‌های کوچک می‌تواند به شما کمک کند تا کنترل برس خود را حفظ کنید و از گیر کردن موهای برس روی رنگ‌تان جلوگیری کنید. هر بار با یک بخش شروع کنید و با استفاده از حرکات صاف و طولانی برای پوشاندن آن ناحیه، راه خود را ادامه دهید.

  1. از یک پد نقاشی استفاده کنید

استفاده از یک پد نقاشی می‌تواند به شما کمک کند تا با ایجاد یک سطح صاف و یکنواخت برای سر خوردن برس، موهای برس خود را از رنگ خود دور نگه دارید. لنت های رنگ آمیزی در اندازه های مختلف و از موادی مانند فوم یا میکروفیبر ساخته می شوند. آنها میتوانند به شما کمک کنند بدون اینکه موهای برس روی رنگ شما گیر کند، یک روکش صاف و یکدست داشته باشید.

  1. هرگونه اشتباهی را لمس کنید

در نهایت، اگر به طور اتفاقی موهای برس روی رنگ خود مشاهده کردید، نترسید! به سادگی از یک برس لمسی برای از بین بردن موهای سرگردان استفاده کنید و ناحیه را با بقیه رنگ ترکیب کنید. این به شما کمک می‌کند تا یک روکش صاف و یکنواخت داشته باشید و از مشکل گیر کردن موهای برس روی رنگ خود جلوگیری کنید.

راههای ساده برای برس زدن موها در هنگام رنگ آمیزی

علاوه بر مراحل بالا، در اینجا چند راه ساده برای جلوگیری از برس کشیدن موهای رنگ خود در حین نقاشی وجود دارد:

  • از قلم مو با دسته بلند استفاده کنید تا برس خود را از رنگ خود دور نگه دارید.
  • از یک برس با نوک گرد برای جلوگیری از گیرکردن موها روی رنگ خود استفاده کنید.
  • برای کاهش گرد و غبار و زباله‌هایی که روی رنگ شما می‌آیند، در محلی با تهویه مناسب رنگ کنید.
  • از یک پارچه یا روزنامه برای محافظت از کف و مبلمان خود در برابر پاشیدن رنگ و ریختن آن استفاده کنید.
  • یک پارچه مرطوب در دسترس داشته باشید تا فوراً هرگونه چکه یا ریزش را پاک کنید.

راهنمای کامل برای برس نگه داشتن موها از رنگ آمیزی هنگام نقاشی

اکنون که می دانید چگونه در حین رنگ آمیزی موهای خود را برس بکشید، در اینجا یک راهنمای کامل وجود دارد که به شما کمک می کند تا یک سطح صاف و یکدست داشته باشید:

  1. سطح خود را آماده کنید: سطحی را که نقاشی می‌کنید تمیز و خشک کنید تا از گیر کردن هرگونه زباله یا کثیفی بر روی رنگ خود جلوگیری کنید.
  2. استفاده از برس مناسب: قلم مو با بری مصنوعی انتخاب کنیدپایه ها یا موهای طبیعی که در شرایط خوبی هستند تا از گیر کردن موهای برس روی رنگ شما جلوگیری کنند.
  3. برس های خود را مرتباً تمیز کنید: از یک پاک کننده برس یا صابون و آب گرم برای تمیز کردن برس ها بعد از هر بار استفاده استفاده کنید تا از گیر کردن موهای شل روی رنگ خود جلوگیری کنید.
  4. از نوار نقاش استفاده کنید: نوار نقاش را در امتداد لبه‌های ناحیه‌ای که می‌کشید بمالید تا مانعی بین قلم مو و رنگ ایجاد کنید.
  5. از محافظ قلم مو استفاده کنید: از محافظ قلم مو برای جلوگیری از گیر کردن موها روی رنگ خود استفاده کنید.
  6. نقاشی در قسمت‌های کوچک: برای حفظ کنترل بر روی قلم مو و جلوگیری از گیر کردن موهای برس روی رنگ‌تان، در قسمت‌های کوچک رنگ کنید.
  7. از پد نقاشی استفاده کنید: از یک پد نقاشی استفاده کنید تا سطح صاف و یکنواختی را برای برس خود ایجاد کنید تا روی آن سر بخورد و از گیر کردن موهای قلم مو روی رنگ خود جلوگیری کنید.
  8. هرگونه اشتباهی را برطرف کنید: برای از بین بردن موهای سرگردان از یک برس لمسی استفاده کنید و ناحیه را با بقیه رنگ ترکیب کنید تا ظاهری صاف و یکدست داشته باشید.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...